Imprimeix
PDF

Com Arribar al Club Atlètic?

Les instal·lacions del Club Atlètic Sant Feliu es troben a la Zona Esportiva de Solanes, situades a la Urbanització de Solanes de Sant Feliu de Codines. La urbanització de Solanes es troba a la muntanya del mateix nom situada a les afores del poble en una zona de bosc i muntanya direcció a Gallifa.

A la Zona Esportiva de Solanes hi ha diverses instal·lacions, entre elles el Frontón i els Pàdels del Club Atlètic. Per accedir a la Zona Esportiva de Solanes cal anar a la Urbanització Solanes, a la muntanya de Solanes, que està a uns 2 kms al nord est del nucli de població de Sant Feliu de Codines direcció a Gallifa i Sant Llorenç Savall.

Perquè us sigui mes fàcil arribar a la zona, trobareu l'eina de google maps que ajuda a fer la ruta a una destinació, en aquest cas la destinació es el fronto del Club Atlètici,per tant, en els camps en blanc només tindreu que omplir la població desde on voleu venir. Si en alguns casos no troba la direcció que heu introduit, probreu en castellà. Si voleu introduïr les coordenades directament al vostre GPS o mòbil indiqueu 41°41'03.7"N 2°09'01.8"E o bé 41.684354, 2.150493.

Esperem que us sigui d'utilitat.

Ruta a seguir per arribar al Frontó del Club Atlètic Sant Feliu

Quan vingueu en cotxe a Sant Feliu (carretera C-59) al mig del poble hi ha la cruïlla amb semàfor de la carretera que va a Gallifa i Sant Llorenç Savall (BP-1241). Agafeu aquesta carretera i segui-la uns dos quilòmetres. Deixareu el poble i les cases i anireu fent una sèrie de curves que es van enfilant per la carretera entre els camps i marges i roquers. A mà esquerra tindreu la muntanya de Solanes on hi ha la urbanització. Quan arribeu al collet a mà esquerra i hi ha un camí de terra que indica “Mas Fonoll” i també "Zona Esportiva de Solanes". Gireu a l’esquerra i seguiu el camí. A uns 200 metres trobareu que el camí del “Mas Fonoll” és a la dreta però vosaltres seguiu recta tal com us indica el cartell. En 100 metres estareu a la Urbanització Solanes. Seguiu recta com us indica la senyal i en uns 200 metres us quedarà el Club a la dreta. Trobareu una pujada encimentada que és la que heu de pujar. A dalt de la pujada a uns 100 metres a la dreta, a sota trobareu veureu el Frontón. Ja podeu aparcar. Hi ha un local social i uns vestuaris. Pregunteu per ells si us voleu canviar.

Des de la carretera de Gallifa seguiu aquests cartells indicadors (en trobareu tres):

alt

Aquest és el primer ampliat:

Aquest és el segon:

Aquest serà el tercer cartell (ja falta menys). Aquí s'acaba l'asfalt però el camí de terra normalment està força ben arreglat:

alt

En aquest punt ja esteu arribant:

Ara ja esteu a l'entrada. Si aneu a la pista de futbol sala o a les pistes de pàdel ja podeu probar d'aparcar a la dreta a la esquerra. Si seguiu recta entrareu a la zona esportiva. Hi ha diversos aparcaments, un al primer tram de pujada a la dreta (és molt petit) i altres de més grans després del pla que hi ha acabat la pujada. Si aneu al fronton seguiu 50 metres més i podreu aparcar al costat del fronton, per anar-hi sols tindreu que baixar unes escales

Per tornar és molt fàcil ja que el camí és circular, després del fronton trobareu el carrer principal de la urbanització, gireu a la dreta seguint la baixada i us tornarà cap al tercer cartell que heu vist i allà a la esquerra seguiu per on heu vingut... i moltes gràcies per la visita!

Aquí teniu un antic plànol que també es pot ser de utilitat. On posa "camí de terra" es va asfaltar després fins al tercer cartell:

alt

També podeu trobar més informació i dades de Sant Feliu de Codines i els seus carrers a la web de l'Ajuntament:

Les carreteres que conflueixen a Sant Feliu de Codines són:

BP-1432: Sant Feliu de Codines - Llinars (passant per Bigues)
BP-1241: Sant Feliu - Sant Llorenç Savall (passant per Gallifa)
BV-1485: Sant Feliu de Codines - Sant Miquel del Fai
C-1413b: Sant Feliu de Codines - Centelles
C-59: Mollet - Moià (passant per Sant Feliu de Codines)